NLD-LA (Malaysia) ၏ ေငြလိမ္ေတာင္းမႈ (အသံဖိုင္-၂)

>> Sunday, May 29, 2011

Recording (2) [High quality] by mgpala

အေမစုဟာ အမွန္တရားအတြက္ ျပည္သူဖက္က ရပ္တည္ေနတာလို႔ က်ေနာ္ယံုၾကည္ပါတယ္။ က်ေနာ္အေနနဲ႔လည္း အမွန္တရားတခုအတြက္ ဒုကၡေရာက္ေနတဲ့ လုပ္ေဖာ္ကိုင္မ်ားဖက္က ရပ္တည္ေနတာပါ။ က်ေနာ္တင္ခဲ့သမွ် စာေတြကလည္း အက်ိဳးအေၾကာင္းေထာက္ျပျပီး ေရးထားတဲ့စာေတြခ်ည္းပါပဲ။ ဒါေၾကာင့္ အေမစုခ်ေပးထားတဲ့လမ္းေၾကာင္းေပၚမွာပဲ ရပ္တည္ေနတာပါလို႔ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ ယံုၾကည္မႈအျပည့္ရွိပါတယ္။ လိမ္ညာလုပ္စားေနၾကတဲ့ NLD-LA (Malaysia) ကို ဥေပကၡာျပဳျပီး က်ေနာ္ရပ္လိုက္မယ္ဆိုရင္ အေမစုခ်ေပးထားတဲ့ လမ္းေၾကာင္းေပၚက ခြဲထြက္လိုက္တာနဲ႔ အတူတူပါပဲလို႔ က်ေနာ္ခံစားရပါတယ္။ အေမစုနဲ႔တုႏႈိင္းမရေပမယ့္ အေမ့လိုစိတ္ဓာတ္ကိုေမြးျမဴရင္း ယံုၾကည္မႈ၊ ႐ိုးသားမႈေတြနဲ႔သာ ရပ္တည္လႈပ္ရွားေနရတဲ့ အညၾတအေမ့သားေတြရွိေနပါတယ္ဆိုတာ အေမသိေစခ်င္ပါတယ္။

ေမာင္ပါလ

0 comments:

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP